Lid worden?

Heb je zin om mee te spelen? Kom eens luisteren, speel op proef mee en word lid!

Wij doen niet aan audities. Wel verwachten wij dat je op niveau A HaFaBra kan meespelen. Er is een proefperiode van twee maanden waarin je als muzikant kan kennis maken met de Wester Harmonie en de leden kunnen kennismaken met jou.

Projectorkest.

Wil je slechts voor korte tijd meespelen om kennis te maken met ons orkest? Dat kan: de WesterHarmonie zoekt blaasmuzikanten die het orkest willen versterken en samen met de andere muzikanten willen toewerken naar een optreden. Zie onze concertagenda.

Praktische zaken

Onze vakanties lopen synchroon met de schoolvakanties.
De jaarlijkse contributie bedraagt €225. Studenten betalen de helft: €112,50.

Wil je meer weten over onze locatie, de route ernaartoe en repetitieavond? Klik op repetitieruimte.

In de Wester Harmonie is altijd nog ruimte voor klarinetten. We zijn dringend op zoek naar trompet, hoorn, trombone en voor het overig koper hebben we ook altijd nog plek. Ook bij melodisch slagwerk is een vacature.

Verschillende leden bespelen een instrument van de vereniging. Daarvoor is de bijdrage € 75 per jaar (gebruiksvergoeding, onderhoud en verzekering).
Elke eigen fluit, klarinet, saxofoon, trombone, tuba, hoorn, trompet, slagwerk of ander instrument kun je laten meeverzekeren in de collectieve verzekering van het orkest.

Wanneer je lid wordt, is ons privacy beleid van toepassing.