Kerstmuziek op het Belgiëplein

kerstmuziek op het Belgieplein

Met vrolijke kerstliedjes vermaakten acht blazers van de WesterHarmonie op zaterdagmiddag 21 december 2019 het winkelend publiek op het Belgiëplein. Wie ook maar even stilstond om naar de muziek te luisteren, kreeg de vraag gesteld of hij/zij toevallig ook een instrument bespeelde of ooit bespeeld had. Dat was niet zomaar, want ons orkest zoekt nieuwe leden.

De muzikanten waren erg te spreken over de sfeer op het plein: “Nieuw-Sloten is een leuke buurt: we kregen veel vrolijke reacties van het publiek. Ook de gebiedsmakelaar, de winkeliersvereniging, het “Huis in de wijk  én de mevrouw van de oliebollenkraam reageerden heel enthousiast op ons initiatief. We waren in elk geval door deze actie zichtbaar en hoorbaar in de wijk. Hopelijk levert het in de toekomst nieuwe leden op.” Aldus een van de muzikanten.