• Dit evenement is voorbij.

Open repetitieavond

27 maart 2015 om 20:30 - 21:30

WesterHarmonie repetitie Amsterdam West Hervormd Lyceum West

Lekker samen muziek maken….
Welke muzikant wil dat nu niet? De WesterHarmonie is op zoek naar enthousiaste blazers en slagwerkers, die niet alleen op de noten letten, maar vooral genieten van het samen spelen onder leiding van onze dirigent Alida Holwerda.Concert in de Drie Hoven

Speel je trompet, trombone, hoorn, slagwerk, klarinet of een ander instrument, dan is vanavond dé avond om te komen kijken tijdens de Open Repetitie. Je bent van harte welkom! Heb je minstens een A-diploma Hafabra of enige jaren speelervaring, kom dan vrijblijvend langs. Leeftijd is onbelangrijk, iedereen jong of oud is welkom.

De open repetitie is in aansluiting op een klassiek concert van symfonieorkest OVIO, dat om 19 uur begint. Meld je komst daarom aan via info@westerharmonie.nl dan kunnen we er met de toegang en het eventueel uitdelen van de bladmuziek – op de avond zelf – rekening mee houden.

De open repetitie gaat om 20.30u van start. Alleen eerste helft van onze repetitie (tot ca. 21.30) is openbaar.

Datum:
27 maart 2015