Bestuur en commissies

Het bestuur wordt jaarlijks ge- of herkozen door de leden van de Wester Harmonie. Dit gebeurt tijdens de jaarvergadering.

Het bestuur (meestal 6 personen) bestaat momenteel uit:

  • voorzitter (K. Kuijpers)
  • secretaris (W. Krul)
  • penningmeester (L. Stegink)
  • algemeen lid (R. de Haan) 
  • algemeen lid (N. van der Bijl)

Voor inlichtingen per e-mail: info [at] westerharmonie.nl

Het bestuur wordt bijgestaan door enkele commissies en actief betrokken leden. Samen dragen zij zorg voor:

  • muziekcommissie (repertoire en archief)
  • roadies (vervoer instrumenten bij optredens)
  • instrumentenbeheer (inventarisatie en onderhoud)
  • evenementencommissie (optredens, flyers, feesten- en partijen, lief en leed)
  • ledenwervingcommissie
  • invalcommissie
  • locatiecommissie
  • kascontrole
  • PR en website (M.R.M van der Pol)

3 gedachten over “Bestuur en commissies

  1. G.A.Kornet

    L.S.,
    Op internet kwam ik toevallig op het spoor van uw orkest en las o.a. dat in 2004 t.g.v. het 100-jarig bestaan van de vereniging een jubileumboek is verschenen. Mijn vraag is: is er misschien nog een exemplaar van dit boek verkrijgbaar voor mijn verzameling? Ik zou dat erg op prijs stellen (uiteraard tegen vergoeding).Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet,
    G.A.Kormet
    Goudenstein 151
    3772 LC Barneveld.

    1. miriam van der Pol Bericht auteur

      Ha meneer of mevrouw Kornet,
      We sturen een boekje uw kant op hoor!

  2. Philipp Mellies

    Geachte dames en heren,
    Ik ben professionele dwarsfluitist en op zoek naar scholaren. Lessen kan ik in nederlands, duits, frans en engels geven.
    Hebt u of weet u mogelijkheiden voor mij?
    Met vriendelijk groeten,
    Philipp Mellies

Reacties plaatsen niet mogelijk.