Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

Eerste repetitie na de zomervakantie

21 augustus 2015 om 20:15 - 22:30

Op vrijdagavond 21 augustus begint een nieuwe muzikaal seizoen. Zijn je  rieten  ingespeeld en je ventielen uit het vet?

Nieuwe muzikanten zijn welkom. Heb je nooit eerder bij de Westerharmonie meegespeeld, kom eens kijken en neem vooraf contact met ons op. Neem dan ook je trompet, klarinet, saxofoon, trombone, tuba, hobo, fluit of hoorn mee. Ook slagwerkers en een strijkbas zijn welkom.

Gegevens

Locatie