Extra voorstellingen “AJAX, mijn club”

20 juni 2015 om 20:30 - 21:45

Het loopt volkomen uit de hand

AJAX komt terug! Na het doorslaande succes van “AJAX, mijn club” in de Doelenzaal spelen theatergroep Toetssteen  en de WesterHarmonie de voorstelling op 18, 19 en 20 juni in het Mike’s Badhuistheater in Amsterdam. Superintiem en daarom is de hoeveelheid kaarten beperkt. Snel reserveren dus.

Klik hier voor de trailer van AJAX, mijn club, opgenomen tijdens een repetitie in december 2014.

Het is de avond van een belangrijke wedstrijd. Ajax speelt tegen AC Milan. Niet voor de Champions League winst, maar om voor het eerst in bijna een decennium de groepsfase te overleven. De muzikanten van de WesterHarmonie spelen actief mee in deze muzikale komedie, niet alleen als muzikant maar ook als publiek en als de F-side. “Ajax, mijn club” werd geschreven door Roos Schlikker en Erris van Ginkel.

Ajax, mijn clubRegie: Erris van Ginkel
Acteurs: Roos Schlikker, Ineke Veenhoven, Femke van der Laan, e.v.a.
Voorverkoop: € 15,00, CJP en Stadspas € 12,50
Reserveren en kassa: € 16,50, CJP en Stadspas € 13,50