Feestelijk familieconcert Mundo Sonora met Orchestre Partout

22 december om 15:30 - 17:00

€15

Laat je betoveren door liefdesliedjes uit de hele wereld, gezongen in het Arabisch, Nederlands en Farsi. Ruim 40 muzikanten brengen kleurrijk repertoire, van kleine liefdesliedjes tot aanstekelijke dansmuziek. Speciaal voor dit concert bundelen we onze krachten met Orchestre Partout. Dit belooft een feestelijke middag te worden met onverwachte muzikale ontmoetingen!

Orchestre Partout maakt wekelijks muziek in azc’s verspreid over het land en treedt naar buiten met een kleurrijk wereldrepertoire. In dit concert spelen en zingen bewoners van azc Willinklaan in Amsterdam samen met het symfonisch blaasorkest De Wester Harmonie uit Amsterdam Nieuw-West.

Kaartverkoop via Podium Mozaïek
Kinderen tot 12 jaar gratis

Video hieronder: dit concert werd eerder succesvol opgevoerd in Paradiso – Amsterdam, De Meerpaal in Dronten, schouwburg De Lawei-Drachten en Cool Kunst en Cultuur Heerhugowaard.

22 december
Kosten: