Kerstconcert Buitenveldert

17 december 2017 om 14:00 - 15:30

Kerstconcert Westerharmonie

Op zondag 17 december 2017 verzorgt de WesterHarmonie om 14.00 uur een kerstconcert bij het verzorgingstehuis Buitenveldert van de Stichting Cordaan. Naast bekende kerstliedjes staan de volgende muziekstukken op het programma:

• Polish Christmas – Johan de Meij
  • Gabriella’s song – Stefan Nilsson/Py Bäckman, arr. Mario Bürku met solo voor altsaxofoon
  • Japanese Tune – Soichi Konagaya
  • la Cucina Italiana – Robert Finn
  • Soul Bossanova – Mato Myokoina

De WesterHarmonie bestaat uit ca. 30 hout- en koperblazers en percussionisten onder leiding van dirigent Rob van der Sterren. Ten tenminste één eigenschap delen zij: plezier in het spelen, maar met een serieuze ondertoon.
Als symfonisch blaasorkest verzorgt het amateurorkest verrassende voorstellingen op verschillende locaties, bijvoorbeeld met straatconcerten, in bejaardenhuizen en op volkstuincomplexen. Bij kinderconcerten worden de verschillende instrumenten voorgesteld en is er een leuke, educatieve quiz. Daarbij wordt er gevraagd naar ritmes en sfeer van de muziek en leren kinderen de instrumenten (her)kennen.

17 december 2017
,