Najaarsconcert in Harmonie

2 november 2014 om 14:00 - 17:00

WesterHarmonie bij Najaarsconcert in Harmonie 2013, Amstelveen

Drie Amsterdamse harmonieorkesten verzorgen, na een succesvol gezamenlijk optreden in 2013, dit jaar opnieuw een gevarieerd én zelfs internationaal concert.

TOEGANG IS GRATIS – RESERVEREN IS NIET NODIG

Naast Muziekgezelschap Wittenburg, Muziekvereniging TAVENU/KAPH en de Wester Harmonie staat tijdens deze Amsterdamse HaFaBra-ontmoetingsdag ook een optreden van de Ierse Blarney Brass & Reed Band uit Cork geprogrammeerd.

Blarney Brass and Reed Band 2011
De Ierse Blarney Brass and Reed Band in 2011

Programma
14.00 uur: Wester Harmonie – dirigent Alida Holwerda met * “A Sweet Suite” met verteller (inclusief de Riet & Biet Suite)
14.45 uur: Blarney Brass & Reed Band – dirigent Gerard Condon
15.30 uur: Muziekgezelschap Wittenburg – dirigent Anne Jans
16.15 uur: Koninklijke Muziekvereniging TAVENU/KAPH – dirigent Astridposter2nov2014 Gorter.

De eerste zondag in november was traditioneel de dag van het bekende jaarlijkse BAAM-Festival voor Amsterdamse HaFaBra-orkesten, de laatste jaren met aanvulling van orkesten van buiten de stad. Met het wegvallen van dit vertrouwde festival bleef er behoefte aan een muzikale ontmoeting. De organisatoren willen deze traditie de komende jaren laten uitgroeien zodat de eerste november-zondag de Amsterdamse HaFaBra-dag blijft.

Klik hier voor foto’s

2 november 2014