Steun de WesterHarmonie

Heb je ook zo genoten van ons concert? Steun het orkest met een extra gift. Of wil je het orkest structureel steunen? Als muziekvereniging willen we je graag meer van onze concerten laten horen. We nodigen je uit om toe te treden tot onze groep actieve sympathisanten.

Wordt donateur van de Wester Harmonie!

Donateur word je al vanaf een jaarlijks bedrag naar eigen keuze, dat je overmaakt op Bankrekening NL87INGB0005082224 t.n.v. Westers Harmonie Korps, Amsterdam. En stuur een bericht naar de penningmeester waarin je je adresgegevens en de hoogte en aard van je jaarlijkse donatie vermeldt. Je ontvangt dan ca. 2-3 keer per jaar onze nieuwsbrief waarin wij je informeren over onze muzikale activiteiten.

Je financiële steun kunnen we goed gebruiken. Instrumenten, muziekpartijen, concerten, repetities en andere activiteiten zijn kostbaar. Daar tegenover staat dat de Wester Harmonie muzikaal plezier brengt voor het publiek. Je bijdrage komt onder andere ten goede aan concerten en evenementen.

Andere vormen van ondersteuning

Je kunt ook kiezen voor een eenmalige bijdrage of andere vorm van ondersteuning. Wij gaan graag met jou in gesprek over deze vorm van betrokkenheid.

Neem daartoe per e-mailbericht contact met ons op of bel 06-24404786.