Nieuw muziekseizoen start in augustus

Na de zomervakantie start het nieuwe muziekseizoen met een eerste repetitie op vrijdag 21 augustus. Door corona is de planning van onze concertagenda vertraagd. Maar ondertussen bereiden we ons voor op nieuwe concerten!

Wil je ook meespelen bij ons orkest? We schuiven graag een stukje op voor nieuwe leden. Onze enthousiaste dirigent Rob van der Sterren staat borg voor een fijne repetitieavond met een gevarieerde programmering, van klassiek tot swing.

Uiteraard staat de gezondheid van al onze leden en betrokkenen voorop. Naast alle gebruikelijke hygiënemaatregelen houden de muzikanten in orkestopstelling onderling 1,5 meter afstand. Dit geldt ook voor de dirigent. Voor fluitisten geldt 2 meter onderlinge afstand. Repeteren doen we geheel volgens het protocol van de KNMO, de muziekkoepel voor instrumentale amateurmuziek in Nederland en het RIVM.

Wij repeteren wekelijks op vrijdagavond in Amsterdam Nieuw-West (Slotervaart).
Onze repetitieruimte is goed bereikbaar met trein, tram of bus. Vrij parkeren.

Na meer dan 115 jaar is de WesterHarmonie nog steeds een levendige vereniging. Het orkest dankt dat vooral aan het vermogen zich elke keer weer aan te passen aan de veranderende tijdgeest. Ook nu in coronatijd!