Koper- en houtblazers gezocht

Wil je meespelen in ons orkest, kom dan eens kijken en luisteren. Onze enthousiaste dirigent Rob van der Sterren staat borg voor een fijne repetitieavond met een gevarieerde programmering, van klassiek tot swing.

Het orkest beschikt ook over enkele huurinstrumenten zoals deze goed speelbare Bach 42 trombone en een prachtige verzilverde Selmer altsax “80 super action”. Er is altijd nog plaats voor hoorn, trompet, cornet, euphonium (maar bariton mag natuurlijk ook!), klarinet, tuba en tenorsaxofoon. Ook andere muzikanten zijn welkom.

Wij repeteren wekelijks op vrijdagavond in Amsterdam Nieuw-West (Slotervaart).
Afstand is voor veel leden geen bezwaar. Onze leden komen zelfs vanuit Bussum, Almere, Hoorn en Utrecht en verder. Onze repetitieruimte is goed bereikbaar met trein, tram of bus. Vrij parkeren.
Kleding hoeft ook geen drempel te zijn, want wij dragen geen uniform en marcheren nooit op straat.

Ben jij een van onze nieuwe koperblazers of saxofonisten en heb je zin om bij ons aan te sluiten? Kom langs op vrijdagavond of neem contact met ons op.

Na 115 jaar is de WesterHarmonie nog steeds een levendige vereniging. Het orkest dankt dat vooral aan het vermogen zich elke keer weer aan te passen aan de veranderende tijdgeest.