Buitenconcert informatieboerderij Zorgvrij

30 juni 2019 om 14:00 - 16:00

Midden in recreatiegebied Spaarnwoude bij Velsen-Zuid ligt informatieboerderij Zorgvrij. Hier kun je koeien aaien maar ook melk tappen, kaas maken en ravotten in de speeltuin. Daarnaast kan je er een krantje lezen in het pannenkoekenrestaurant én vind je het informatiecentrum van recreatiegebied Spaarnwoude!

Samengevat een plek met de bedoeling om even heerlijk met elkaar te genieten.

Muziekvereniging Eensgezindheid geeft hier, in samenwerking met onze Wester Harmonie & MuziCool een gezellig en vrolijk buitenconcert geven ter afsluiting van het muzikale seizoen 2018/2019.

• Hollywood Milestones
  • Let me entertain you
  • Instant Concert
  • Skyfall
  • The Blues Factory
  • New York 1927
  • La Cumparsita
  • Paris Montmartre
  • Budapest (samen met MuziCool)
  • Sofia (samen met MuziCool)

Suiker

Wat de orkesten in elkaar herkennen? Ze spelen onder leiding van dezelfde dirigent, Rob van der Sterren, en komen van oorsprong voort uit dezelfde traditie van de personeelsorkesten van een suikerfabriek. Namelijk de Wester uit de Amsterdamse Wester Suikerraffinaderij en Muziekvereniging Eensgezindheid uit de voormalige CSM Suikerfabriek. En op 23 juni 2019 vierden beide orkesten met een groots concert het 115 jarig jubileum van de Wester Harmonie.

Jong en oud kunnen hier zien en ervaren wat het leven op een biologisch melkveebedrijf inhoudt. De toegang is gratis en bijna altijd zijn er kalfjes, geiten, kippen, varkens en konijnen te zien.

Koffie

Ook voor een kopje koffie of een verse pannenkoek zit je hier goed. Op het terrein van Zorgvrij ligt pannenkoekenrestaurant Onder de Platanen. Vanaf het grote, zonnige terras heb je goed zicht op de speeltuin.

Kortom, kom langs en geniet van Zorgvrij en luister naar ons vrolijke buitenconcert!
We zien je graag!

Informatieboerderij Zorgvrij
Genieweg 50 (aan de R101)
1981 LN Velsen-Zuid