De Wester in concert

5 november 2023 om 15:30 - 17:15

In het kerkgebouw Vrijburg verzorgde de WesterHarmonie op zondagmiddag 5 november 2023 vanaf 15.30 uur een concert.

Programma

Solist op trompet was Dionne Vasmeer. Dionne speelde enkele stukken in het kader van haar D-examen en werd daarbij begeleid door het orkest en door piano. Klik op de titels hieronder om de video’s te bekijken.

Toegangskaarten

Entreeprijs (inclusief koffie/thee bij binnenkomst): €12,50, kinderen t/m 11 jaar €6.
Kaarten aan de zaal verkrijgbaar.
Voorverkoop kaarten: stuur een mail naar penningmeester@westerharmonie.nl.

De WesterHarmonie speelt onder leiding van dirigent Rob van der Sterren. Het orkest bestaat uit ruim 30 hout- en koperblazers en percussionisten met uiteenlopende muzikale ervaring. Veel leden spelen naast dit orkest nog in een ander ensemble zoals een kamerorkest, blaaskwintet, straatorkest of bigband. De leeftijd van de muzikanten varieert van rond de 25 jaar tot 60+. Ten tenminste één eigenschap delen zij: plezier in het spelen, maar met een serieuze ondertoon. Als symfonisch blaasorkest verzorgt het amateurorkest verrassende voorstellingen op verschillende locaties, bijvoorbeeld met straatconcerten, in bejaardenhuizen en op volkstuincomplexen.

5 november 2023

Vrijburg