De WesterHarmonie wenst je fijne kerstdagen en een gezond en muzikaal 2021

Twee maal een Kerstmop 2020

In deze barre coronatijd is het soms moeilijk om de lichtpuntjes te blijven zien. Voor de Wester is één van die lichtpuntjes het feit dat we in een grote ruimte repeteren. Daardoor konden we – toen de kerstconcerten afgelast werden en de lockdown nog moest komen – op gepaste afstand onze Kerstmop 2020 opnemen.

Neem in deze video’s een kijkje in onze repetitieruimte om te zien hoe ‘De Wester’ onder leiding van dirigent Rob van der Sterren omgaat met de coronacrisis. Daarbij nodigen enkele leden je thuis uit (gelieve op anderhalve meter van je beeldscherm plaats te nemen). Wij voeren je graag onder het genot van een kopje warme chocolademelk mee naar een muzikale witte kerst en het daarbij horende romantische ritje in de arrenslee.

Leuke club

Heb je nou zoiets van:”dat is een leuke club zeg!” dan heb je helemaal gelijk.

Ben je daarnaast muzikant in je vrije tijd? Klik dan op Zin om mee te spelen. En neem dan vooral vrijblijvend contact op met secretaris@westerharmonie.nl voor een proefrepetitie op de vrijdagavond in Amsterdam.