We mogen weer! Kom naar de open repetities op 11 en 18 juni

Vrijdagavond 21 mei 2021 was de eerste repetitie weer in de school hervat, na 5 maanden lockdown. We hebben interessante projecten op stapel staan! Kom je kijken of meedoen? Meld je via info@westerharmonie.nl aan voor de open repetities op vrijdagavond 11 en/of 18 juni 2021!

Ons orkest mag weer, volgens de richtlijnen van de KNMO,  sinds 19 mei 2021 in een besloten ruimte repeteren met in achtneming van de covidmaatregelen.

We hanteren dezelfde hygiëne- en afstandsregels als voor de lockdown. De muzikanten zitten op veilige afstand op vooraf klaargezette en schoongemaakte stoelen op vaste plaatsen. Er wordt goed geventileerd en muzikanten zorgen zelf voor hun eigen lessenaar en drankje.

Concerten

En er is nog meer goed nieuws! De WesterHarmonie is gevraagd voor diverse concerten: in oktober en december 2021. En het AFK (Amsterdams Fonds voor de Kunst) heeft de subsidie voor het Café des Étoiles concert met soliste Sterre Konijn verlengd, en het concert staat nu (onder voorbehoud) gepland in het weekend van 25-26 juni 2022.

Alle reden dus om de instrumenten weer ter hand te nemen en op de vrijdagavond naar de school te komen!

Meespelen?

Wil je ook meespelen bij ons orkest? We schuiven graag een stukje op voor nieuwe leden. Verschillende leden bespelen een instrument van de vereniging. We zijn dringend op zoek naar muzikanten op klarinet, trompet, hoorn, trombone en voor het overig koper hebben we ook altijd nog plek.

Onze enthousiaste dirigent Rob van der Sterren staat borg voor een fijne repetitieavond met een gevarieerde programmering, van klassiek tot swing.

Wij repeteren wekelijks op vrijdagavond in Amsterdam Nieuw-West (Slotervaart).
Onze repetitieruimte is goed bereikbaar met trein, tram of bus. Vrij parkeren.