Kerstmuziek met klein ensemble op Belgiëplein

17 december 2022 om 13:30 - 15:30

kerstmuziek op het Belgieplein

Tijdens de donkere dagen voor kerst speelt de Westerharmonie kerstliedjes voor het winkelend publiek op het Belgiëplein in Amsterdam Nieuw Sloten. Het gaat om een afvaardiging uit het orkest dat bestaat uit een trompet, een hobo, een dwarsfluit, een altsax, een tenorsax, een baritonsaxofoon, een basklarinet, een eufonium en een bastuba. Deze muzikanten repeteren elke vrijdag in het Hervormd Lyceum West. Met het spelen van bekende en minder bekende kerstmelodieën brengt de Westerharmonie vrolijkheid in de buurt. En wie tijdens het winkelen geïnspireerd wordt om in het nieuwe jaar mee te komen spelen, kan contact opnemen met het orkest. Want nieuwe leden zijn altijd welkom!

Tijdens de afgelopen twee jaar was het door coronamaatregelen niet mogelijk om dit soort buitenconcerten te houden. De eerste en laatste keer dat een afvaardiging van ons orkest ook al kerstliedjes ten gehore bracht, was in 2019 Bekijk de video hieronder.

17 december 2022

Belgiëplein, Amsterdam