Project Café des Étoiles

Franse chansons

Houd je van Franse chansons en heb je altijd al willen optreden met een echte chansonnière?

De WesterHarmonie geeft onder leiding van Rob van der Sterren op zondagavond 26 juni 2022 een Frans concert met als soliste de zangeres Sterre Konijn in de Kompaszaal.

Projectorkest

Ons orkest biedt blazers en (melodisch) slagwerkers de gelegenheid om mee te doen aan dit project.
Als projectmuzikant speel je vanaf 13 mei mee bij minimaal 6 repetities op de vrijdagavond en bij de extra repetitiedag op 6 juni (2e Pinksterdag).
Wil je al eerder mee repeteren? Dat kan ook. Je bent welkom op onze repetities op vrijdagavond in het Hervormd Lyceum West, Hemsterhuisstraat 79 in Amsterdam.

Praktische zaken

Heb je geen instrument (meer)? Wij hebben diverse instrumenten te huur.
De kosten om deel te nemen aan het project zijn €40. Studenten betalen €25.

Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar secretaris@westerharmonie.nl met vermelding van instrument en orkestervaring.
Meer informatie over het concert, zie Café des Étoiles.